یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
سیدحسن نصرالله

حوزه/ بی‌تردید خط سرخ شهادت،عامل به هم پیوستگی بیشتر صفوف قهرمانان جبهه مقاومت و  موجب انتقام عبرت‌آموز از رژیم غاصب صهیونیستی و کشورهای پشتیبان و حامی این رژیم جعلی خواهد گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ»

روح مجاهد بزرگ، سید شهدای جبهه مقاومت، پرچمدار شجاع و حماسه‌ساز مکتب علوی در کنار سالارش، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مأوا گرفت.

شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان از تبار آزادگانی بود که خود را وقف اعتلای کلمةالله و مجاهدت بی‌مانند در راه آزادی قدس شریف نمود.

او طی سی سال، جنبش حزب‌الله لبنان را به درجه‌ای از رشد و سازماندهی رساند که همانند سدّی استوار در برابر تجاوزات ارتش تادندان مسلح صهیونیست‌های غاصب مقاومت می‌کرد و با مدیریت و فرماندهی سلحشورانه خویش، جبهۀ گستردۀ مقاومت را از غزه تا یمن و از لبنان تا عراق و سوریه را پوشش می‌داد.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم این شهادت عظمی را که فخر اولیای الهی است و پاداش سال‌ها فداکاری و جهاد و از خودگذشتگی است و نیز شهادت جمعی از فرماندهان بلندپایه حزب‌الله لبنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) و زعیم عالیقدر جهان اسلام حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و جنبش حزب‌الله و مردم لبنان و غزه و جان‌برکفان جبهه مقاومت و همه آزادگان عالم، تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

بی‌تردید خط سرخ شهادت عامل به هم پیوستگی بیشتر صفوف قهرمانان جبهه مقاومت و موجب انتقام عبرت‌آموز از رژیم غاصب صهیونیستی و کشورهای پشتیبان و حامی این رژیم جعلی خواهد گردید.

«إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَ نَراهُ قَرِیباً»
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha